Müştərilərinizi izləyərkən bilməli olduğunuz 5 strategiya
Müştərilərinizi izləyərkən bilməli olduğunuz 5 strategiya

Müştərilərinizi izləyərkən bilməli olduğunuz 5 strategiya

Bir insana 10 dəfə ard-arda zəng edib, bir neçə sms göndərib, bir də məktub yollayıb ən sonda o insanla danışa bildiyiniz zaman onu sevmədiyinizi desəniz bu məntiqsiz olar. İzləmə strategiyası üçün fərqli yollar tapmaq lazımdır. Müştərilərinizi bəzi strategiyalar ilə izləyə bilərsiniz. Bunlar:

Bunu görəndə səni fikirləşdim: Müştərilərinizi bir postdan, bir məqalədən, xəbər kanallarından və ya bir sərgidən tapa bilərsiniz. Diqqətinizi çəkən müştərilərinizə “sizi burada gördüm və izləmək istəyirəm” deyə bilərsiniz. Və müştərinizin maraq dairəsində olan bir mövzuda söhbət edərək aranızdaki münasibəti gücləndirə bilərsiniz.

Şəxsi olan səsli e-mail: Bu müştəri qazanmaq üçün 6-7 və bəlkə də 8 ay davam edən bir proses ola bilər. Hər şeyi sona çatdırmanız lazımdır. Bunun profesyonal olmadığını fikirləşə bilərsiniz amma profesyonallıq sadəcə işlərinizlə bağlı öyrəndiyiniz yeni şeyləri tətbiq etmək deyildir. Sadəcə öz fikirlərinizlə hərəkət edin.

Hədiyyə çeki: Müştəriləriniz üçün bir benzin doldurma stansiyasından və ya marketdən alacağınız çeklərin sizə geri dönməsi inanılmaz ola bilər.

Onları dərgidə yayımlayın: Hər kəs məşhur bir dərginin üz qabığında olmaq istəyər. Müştərilərinizin diqqətini çəkmək üçün mövcud müştərilərinizdən istifadə edin. Onlara xüsusi olduqlarını hiss etdirdiyinizdə potansiyəl müştərilərinizin də diqqətini çəkmiş olarsınız.

Teleqramdan istifadə edin: Teleqramdan istifadə gündən-günə çoxalır. Potensial  müştərilərinizlə teleqram vasitəsilə əlaqə saxlayın. Bu yolla onları təəccübləndirə bilərsiniz.

 

 

Hazırladı: Aydan Quluzadə